niedziela, 29 czerwca 2014

Liebster Blog Award 2

Wow! To już druga nominacja na tym blogu, nie spodziewałam się.
Nominowała mnie Iloriel Ciryatan, której za to dziękuje.

1. Twój ulubiony kolor?
Nie mam takiego.

2. Skąd pomysł na bloga?
Chciałam podzielić się z kimś moimi opowiadaniami.

3. Co wolisz, psa czy konia?
Dopóki nie dostałam mojego kochanego labladora, chyba wolałam konie.
Psa mam go od szczeniaka, tak się do mnie przywiązał, że jest o mnie strasznie zazdrosny, gdy moja młodsza siostra dostała pieska, to mimo iż mój pupil miał wtedy trzy lata (teraz ma cztery XD) nie jadł przez dwa dni i nie chciał na mnie nawet spojrzeć, bo ze szczeniakiem spędziłam niecały kwadrans, a z moim zazdrośnikiem spędziłam przedtem prawie całe popołudnie.
Gdzie znajdę drugiego takiego?

4. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
Nad morzem / jeziorem / w górach.

5. Książka czy e-book?
Książka.

6. Twoja ulubiona piosenka?
Mam ich mnóstwo.
Papa Roach - Last Resort, Not Afraid, No Love, Milcząc i wiele innych więc zamiast was zanudzać podam wykonawców.
Eminem
Bednarek
Red
Bas Tajpan
Basille
Grubson
Mesajah
I tyle chyba starczy, bo zaśniecie czytając to.

7. Co robisz w wolnym czasie?
Spotykam się z przyjaciółmi, słucham muzyki, sprzątam, bawię się z moimi psami lub kotami, piszę opowiadania, ćwiczę, ale tego ostatniego nie lubię. 

8. Twoja ulubiona pora roku?
Nie mam takiej.
Lubię każdą, ale gdy ona już następuje to czekam na inną.

9. Twój najgorszy prezent na Święta?
Nie wiem, nie przykładam do nich zbyt dużej uwagi.

10. Twój ulubiony serial?
Nie oglądam seriali.

11. Co byś robiła gdybyś przez jeden dzień panowała nad jakimś królestwem?
Przez jeden dzień nie da się zrobić nic istotnego. Wiem co nie co o tych wszystkich formalnościach i jeżeli poddałabym jakiś pomysł na nową ustawę to nie jest realnym zaakceptowanie jej w ciągu jednego dnia.
Gdybym miała władzę absolutną to wtedy zmieniłabym prawo.

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie.

    Zgodnie z prośbą, z radością informuję, że pojawił się nowy rozdział Czerwonego piachu. Zapraszam i życzę miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń